Om

Translate

torsdag 9 juli 2015

Lite nytt, lite lyx, lite Beatles

Idag har vi möblerat om på jobbet, jag har fått ett nytt höj och sänkbart bord. Det känns alltid uppfriskande att möblera om tycker jag. Nya strukturer. Något mer händer än att bara möblerna flyttas märker jag, bara genom att vända på ett bord. Hjärnan får gå i andra banor, vilket innebär nya vanor.

Den här dagen känns också speciell för ikväll ska vi se Paul McCartney. Det hänger en uppfriskande förväntan i luften! Gamla Beatlesdängor går på repeat inom mig.
Svärföräldrarna är på plats, vilket innebär trevligt sällskap och trygga barnvakter. (sist ville Alvin flytta med dem hem!)

Min födelsedag närmar sig och jag kom att minnas en present jag glömt att utnyttja från förra året- ansiktsmassagen jag fick av Per! Så på söndag börjar jag dagen med en ansiktsmask. Mycket lyxigt!



Dagen efter tillägg: Det var en magisk kväll igår. Paul skötte sig utmärkt. Känslan sitter kvar. Förhoppningsvis hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar