Om

Translate

torsdag 29 januari 2015

att minnas det bästa

Idag kan jag säga att jag är glad att denna dag är över.
Det var chockväckning 5:30 i morse. För lite sömn gav ett svajigt humör, vilket inte gjorde mig till den där bästa mamman jag alltid vill vara, vilket gav mig en liten ledsam klump i magen.. Peaken var väl senare på dan när en man pekar finger åt mig efter att jag kört om honom i en bilkö. Jösses. Inte trevligaste dagen, noop.

När jag tidigare under morgonen önskade att jag skulle få tydliga yttre manifestationer visade för mig, kunde jag inte tro att det var detta som skulle speglas. Ha ha, livet är bra härligt ändå. Så rakt på liksom.
Nu säger jag bara nya tag i morgon!
Dags att krypa ner under täcket- i morgon vill jag vara pigg, klartänkt, fokuserad och på bra humör- i varje fall ska det finnas förutsättningar för det. God natt!


Nu ska jag släppa denna dag och istället minnas när vi gjorde snöänglar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar