Om

Translate

söndag 30 september 2012

Country i min själ


Counrymusik är rätt töntigt, när det inte innehåller rutig skjorta, nudie-jeans och skägg liksom. Då är det cool. 
Jag älskar den där bonnmoriga countryn, kvinnan med sin banjo och bullarna i ugnen-countryn.
Det är för mig den äkta countryn. Den som handlar om karga levnadsförhållanden, hjärtesorg och i avsaknad av glamour- totalt opolerad. 
Country är töntigt, och jag älskar det!
Därför driver jag två countryklubbar i Stockholm. Det skall osas country i varje vrå, först då är jag nöjd.




Arrangör & Dj på klubb Haystack på Pet Sounds Bar


Jag bokade Molly Bán. Snabbshot precis innan spelning. Spänningen går att ta på.


Alexzandra är fantastisk. Verkligen.

Min andra klubb vandrar runt lite. Men varje sommar håller vi till på Lasse i Parken.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar