Om

Translate

lördag 30 november 2013

Visst gick det vägen

Jag har varit ordentligt förkyld hela veckan. Så där förkyld att det tagit ett tag på morgonen innan jag haft någon röst. Förkylning sätter sig oftast på mina stämband, tyvärr. Igår hade vi klubben Ladies got soul på Stampen för andra gången och det var tveksamt in i det sista om jag skulle kunna genomföra konserten. Dessutom skulle vi åka vidare till min klubb Haystack på Pet Sounds Bar och göra ytterligare en spelning.

Lite krasslig var jag, men visst gick det vägen. Det var riktigt kul och himla skönt att slippa ställa in. Vi fick sänka tonarten på några låtar bara.

Idag pustar jag ut. Två konserter/två klubbar på samma kväll var lite för mycket, det gör jag gärna inte om. Per och jag hade dessutom dubbelbokat oss, så igår fick Alvin hänga med sin farbror. Vi fick sova ut idag, men är ändå helt slut båda på. Så idag sjunker vi ner i soffan, trötta men glada, och bara slappar.


Alexzandra och jag spelade två set på Stampen med vårt samarbete "Porter & Bán"


Gästartist denna kväll var fina Francis May



Tack Stampen och den härliga publiken



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar