Om

Translate

torsdag 9 april 2015

När tonårsrummet åker upp på väggen

Mitt flickrum var fullt av planscher jag försiktigt petat loss från Okej-tidningarna som damp ner i brevlådan. Jag hade även en stor plansch på Tom Cruise från filmen Coctail. Sååå snygg tyckte jag. Och en plansch på en lättklädd man med texten "A hard man is good to find". 80-talet var verkligen planschernas decennium!
Så hade jag även en stor tavla på Marilyn Monroe. En tavla som fick åka med hem från vårt besök hos pappa i påsk. En tavla som nu, efter 25 år, ska upp på väggen igen!
(jag fick köpslå med Per som nu ska sätta upp Jimmy Page)

Ja, så nu håller vårt hem att förvandlas till ett tonårshem. Urk!


Jag hade tänkt mig köket, men Alvin tyckte vardagsrummet. Vi får väl se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar