Om

Translate

tisdag 30 juni 2015

Det bästa av två världar..

Idag går det inte riktigt att förstå hur vackert vi hade det i helgen. Just nu öser regnet ner utanför fönstret. Riktigt mysigt med regn ändå tycker jag.

Stockholm är vackert. Om man som vi älskar att vara i naturen är det inte långt tills det känns som man är mitt ute på landet.
I helgen åkte vi till vårt favoritställe på Värmdö för att fiska och helt enkelt njuta av en dag i lugn o ro, på en sjö.


Vi slog läger och grillade korv.


Det blev premiärdopp för mig o Alvin. Var faktiskt riktigt skönt i vattnet, säkert 17 grader.
När Per doppar tårna vet i fåglarna. Kanske i augusti?


Vår pärla, 45 min hemifrån. Jag skulle tagit kort på kohagarna på vägen dit också. Storstan känns såå långt borta här.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar