Om

Translate

lördag 26 januari 2013

4-års firandet..

..är nu avklarat för min del. Kl 21:58 steg jag in genom dörren och 22:01 gick Per ut genom den mot sitt 4-års firande. Föräldrarpussel!

Tiden har snurrat runt, människor; bekanta, nära vänner, okända, föräldrar och barn, hela spektrumet fanns hos Southside Cavern ikväll. Det blev (är) en himla fin tillställning!
Champagne och livemusik, ett jäklans drag stundtals.
Själv bjöd jag på mer finstämda låtar tillsammans med Flamman. Det var fint att spela ihop.

Tillställningen började redan kl 18, så lilla alvpalven kunde vara med också förstås. Han levde rövare, mest på scenen där dom roliga grejerna finns.



Peter o Alvin- kärt återseende!


Jonas häller upp bubbel


Giveaways



Fina Anna och Jörgen


Vi bjöd på buffé med ostar, skinka och snacks.
Självklart glömmer jag äta, så lätt hänt när man är en av arrangörerna.
Så nu sitter jag här hemma med fullkornsmakaroner i chilisås istället. Typiskt.

Jag fick det här sms:et av Per. 


Jodå, och så här blev det.. Inte en bild att sälja till matmagasin direkt va?


Det blev i alla fall ett grymt bra och svängigt jam. Jag ryggar annars tillbaka lite av ordet jam, men efter i kväll är jag helt överväldigat positiv! 



Anna förevigade mig på scen



När jag klev in genom dörren här hemma var det som att komma in i en helt annan värld. Det var tyst och fridfullt. Per hade städat fint. Det fanns ingenting för mig att göra. Han hade till och med gjort i ordning nattens välling.


Så nu sitter jag här i tystnaden med mina makaroner. Alvin snusar sött i sovrummet.
Jag känner mig nöjd och glad. 
Tillfreds.

God natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar