Om

Translate

torsdag 31 januari 2013

Du o jag mot världen

Idag har jag kört intervallträning på cykel. Jag tränar upp min kondition. Om 4 veckor ska jag göra ett nytt konditionstest och då hoppas jag verkligen att det visar ett bra resultat. I vilket fall så är det kul att träna under ordnade former och ha ett tydligt mål i sikte!

Härom dagen så kikade jag igenom Pers mobilbilder och hittade flera på mig och Alvin. Annars är det mest jag som tar kort. Det var härliga tider!



Picnic





Slappisar


Alvins ettårs-dag!




Som jag håller igång med Alvin är det märkligt att jag inte har superkondition. Till sommaren kommer det bli ännu mer fart på pöjken så intervallträningen kommer nog väl till pass. Kanske är det när jag tänker efter en ren överlevnad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar