Om

Translate

fredag 4 april 2014

Djungelvrå

Efter en liten sovmorgon fick jag kaffe + son med bilar på sängen. Sen var det som att någon drog igång motorn på mig, kanske var det solen, för nu är det full fart här hemma. Nu ska det fixas på balkongen, nu ska bambun upp. Det kommer bli en liten djungelvrå! Mitt i Västertorp minsann. Eftersom jag o Per nästan lever på balkongen om sommarkvällarna, är vi lite nördiga och mycket noga med att få den extra mysig.

När bambun är uppe är det dags att börja inreda med blommor och lyktor. Det får bli en annan dag, för nu ska jag äta fruktost och sen bege mig till jobbet. Fortsättning följer..


Buntband.. bra till nästan allt



Igår kväll hade jag klubb Haystack på Pet Sounds Bar. Jag Dj:ade med hjälp av två telefoner, lite meckigt men det funkade fint! Kul är det i alla fall att spela min favoritmusik hela kvällen lång.
Spelade igår gjorde Mission Dolores, ett grymt bra band. Det var fullt i nedervåningen på Pet Sounds Bar, en riktigt lyckad kväll. Då är det som allra roligast att driva klubb, och jag sov som en stock heeela natten.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar