Om

Translate

onsdag 5 december 2012

innesittardag

Det har snöat hela dagen i Stockholm. I morse gick jag ut för att parkera om bilen. Plogbilen hann före, och jag fick börja med att skotta runt bilen för att komma ut.
Efter det har jag inte satt min fot utanför dörren, har hållit mig inne och det har varit riktigt mysig. Utanför har snön yrt omkring och det var mörkt strax efter tre.
Jag har lyssnat på musik och lekt med Alvin om vartannat. Nu är röstningen avslutad för mig (Jag sitter i Manifestjuryn- genre: americana/country/singersongwriter) och tusan vad svårt det var.. Så många bra skivor.
Så nu sitter jag här i köket och lyssnar på Kasey Chambers & Shane Nicholson och har glöggen på spisen. Jag är själv hemma i kväll förutom Alvin som ligger och snusar i sovrummet.
Alldeles rofyllt och skönt. Pustar ut som efter en avklarad tenta. I natt kommer jag sova gott.





                                                                                     Dagen som aldrig blev riktigt ljus

Kvällen kom tidigt


Redan vid 18 var det natt


Men om mindre än tre veckor vänder vi mot ljusare tider igen.
Sen slutar glöggtiden och tomten har åkt tillbaka till sin gömma så passa på och njut!

Måste tipsa om Photobox.

Jag gjorde en fotobok till Alvin och är supernöjd. Ett julklappstips kanske?
Jag valde att lägga till en liten peng för bättre papperskvalitet och det var det värt.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar