Om

Translate

måndag 3 december 2012

Manifest och up yours

Idag har jag varit kontorsråtta, eller snarare köksråtta eftersom köket har fått vara mitt kontor idag.
Jag har lyssnat på en massa bra musik- jag har glädjen att sitta i Manifestjuryn för americana/country/singersongwriter-genren. Massa bra tips på bra musik, men himla svårt att välja!

Jag håller även på att boka upp våren 2013 på The Southside Cavern, den akustiska klubben Girls & Boys w/Songs på tisdagar. Jag har gått igenom en hög med mejl från folk som vill spela.
Så ingen glögg och julmusik idag, utan kaffe och americana/country/singersongwriter. Inte så dumt!


Mitt kontor! -11 grader idag, stickande kyla. Jag kom inte utanför dörrn'.


När katten är borta dansar råttorna på bordet. Per repar ikväll. Jag ska passa på att ha ett av mina mastodontbad. Läsa ut Dolly biografin och dricka Ginger beer.

 Inte precis att dansa på bordet men vem vet.. (inte så stor sannolikhet eftersom Alvin inte får leka med hårda leksaker för grannen..det låter för mycket. Klockan var då 18:00..suck vad säger man.. up yours)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar