Om

Translate

lördag 1 december 2012

att varva ner

Ja, jag tänker väl som så här att jag skriver lite för att varva ner, innan jag går och lägger mig. Jättebra, säkert, efter ett par-tre öl. Per sa precis från soffan "Helikoptern"..  Jag: "Vaddå flyger du helikopter"?
Han: "NEJ (såklart INTE) men den är HÄR". Jag: "Okej".

Så ser det ut här hos oss just nu, klockan är över midnatt, jag har just kommit hem från min klubb "Haystack" på Pet Sounds Bar och Per har sovit i soffan från "åtta, nej nyss, ja efter elva-eller vad är klockan"-tiden.

Dagen har varit fylld med pyssel. Från att bränna skivor (ja,  jag gör det svårt för mig och BRÄNNER skivor..) jag har en ipod (inte PAD) men väljer den svåra vägen.. Det blir bra skivor, det är det viktigaste (folk har i kväll dansat till musiken). Vi har också fått en 85:- gran att stå i en spann med snö osv. Sen har fina Anna & Jörgen kommit förbi Pet Sounds och förgyllt min kväll..


Julmarknad





Stackars killen som roddade upp "tivolit"



Alven sov sig igenom hela julmarknaden.. 


Ja, jag är tomte och nej jag HAR INGET SKÄGG!! (sa han upprepade gånger) okej..
Mindersvärds-skägg-komplex (fylletomte?)


Första julgranen 85:- -check!


Hemköp.

Haystack.


San Fairy Ann


                                                                                                                    Anna & Jörgen







God natt





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar