Om

Translate

onsdag 28 maj 2014

Loppisen

I kväll slopade jag fotbollen, tände kandelabern och begav mig in i sovrummet istället.
Med en kopp kamomillté och datorn som sällskap. Ja, och fiskarna som står på byrån också såklart.

I morgon firar vi 4-årig bröllopsdag. Det ska vi fira med en fixar-dag!
Det var förslaget som kändes allra bäst. Före restaurangbesöket och utflykten till djurgården.
Att få upp hyllan i min arbetshörna, få ner de sista kartongerna i källarn, få bort klädhögarna som ligger och skräpar efter loppisen.. vad skönt! När vi efter dagen lagar kvällens middag och öppnar cavan, då kommer vi sitta och njuta över vårt fina hem. Det kommer kännas himmelens bra!
Jag ser verkligen fram emot att få pyssla och fixa fint här hemma.
Alvin får vara med och hjälpa till. Det blir säkerligen en tripp till lekparken också.

Jag har ju glömt berätta om loppisen! Det var strålande väder, oerhört varmt och vi var så glada över att vi bokat skuggplats.


Jag och Elina sålde mest vintageklänningar.
En badbalja till glad nybliven pappa.


Jag hade prickig klänning.


Vi lånade Pers ihopfällbara campingbord med tillhörande pallar. Perfekt för loppis!


Det blev inte många kort tagna, men pizzan lyckades jag fånga på bild!
Från vår lokala surdegspizzeria.


Nästa loppis blir i höst, Aspudden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar