Om

Translate

måndag 26 januari 2015

Att lägga pussel

Nu har vi bott i vår "nya" lägenhet i över ett år. Ännu är vi inte klara med inredningen. Jag tänker att man kanske aldrig kommer bli riktigt klar, och att det är bra för med det menas att man aldrig är stillastående. Utan ständigt i något slags flöde.

Helgen har varit fantastisk. Vi har varit ute i naturen både lördag och söndag. Per sa, att jag är aldrig så pigg som när jag varit en hel dag ute i naturen. Hm, det är nog så. Det är lite som att reboota. Fylla på med ny kraft. Kraften direkt från källan.

I lördags sprang jag på en pusselbit vad gäller inredningen av hemmet.
Ullmattan- kärlek vid första ögonkastet!
Så fort vi kom hem skurade jag golvet under soffan och soffbordet, kunde inte hålla mig en sekund.
Nu skulle pusselbiten jag letat efter äntligen läggas på plats.

Så här ser den ut:


Passade på att ta lite fler bilder.
Älskar vårt burspråk och denna rosenfilt jag ärvt av moster Ing-Marie.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar