Om

Translate

tisdag 6 januari 2015

Naturen

Hemma.
Ja, nu är jullovet över. Jag som har vant mig vid att ta allt i min egen takt. Så gott det går med en tre-åring vid min sida.
Det har varit himla härligt att få vara tillsammans hela dagarna. 
Vi har varit mycket i naturen som jag älskar. Nu känner jag mig frisk och uppladdad i mitt inre. Trots att jag har ätit förskräckligt dåligt, en massa socker o gluten- nu längtar jag efter mina morgonsmothies!

Det var så vackert ute när vi var i Dalarna, kunde inte sluta fota..



Solen på väg upp..


Alvin o farmor


1:a skridskoåkningen för Alvin



Jag fick den största gäddan. Som jag släppte tillbaka till min svärfars förtret.








Solen på väg ner..



Farmors mysiga trädgård


Sista kvällen. Jag njöt av fullmånen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar