Om

Translate

torsdag 23 april 2015

Gotta love it!

Den närmsta veckan har jag ett helt vanligt 9-5 jobb. Jag har fått ett nytt stort bord som jag har inrett med en blomma. Naturligtvis.


Jag jobbar extra för Johan som är på Europaturné med The Poodles. Vi skapade en egen Johan så det inte skulle kännas så tomt.


På lunchrasten åt jag, gjorde bokföringen OCH gick till secondhand-butiken runt hörnet. Nä, inte allt på samma gång förstås.

Så fyndar jag bästa fatet att ha på soffbordet- ett världskartefat! Jo, det är sant. Lycka för en som älskar att göra fynd. Speciellt när fynden gömmer sig, intuitionen säger "lyft på det där skrotet" och under visar sig det bästa i hela butiken ligga gömt. Jag intalar mig själv att jag har fingertoppskänsla. Det blir så mycket roligare då.



Jodå, en tar allt lite risker för den här bloggen, så är det.
Att vara 37 år och ställa sig på soffbordet. När Tv:n är på ena sidan om mig och mannen på den andra. När det är SM final i hockey. 

(skämt å sido förstås, här hemma finns inga sportfantaster)


Gotta love it!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar