Om

Translate

torsdag 29 november 2012

inte alls tokigt

Idag har jag varit uppe tidigt. Två läkarbesök på olika ställen avklarade innan lunch. Sen kröp jag ner i vår mysiga replokal vid Nytorget, perfekt place att snickra låtar i. Fast idag hanns det inte med, jag tog med mig indiskt från Shanti, med ett halvt nanbröd (visste inte att man kunde köpa det)  och satt därnere i källaren och filade på 4års inbjudningen till The Southside Cavern.
Sen hade jag ett möte på Urban Deli med en snubbe som spelar i ett sjumanna band, bluegrass/country. Vi pratade om framtiden över en kopp kaffe.
Iväg till nästa mission, hem och hämta upp man och son, till coop för blöjinköp mm. Nu slutligen sitter jag här i köket och fixar musiken till morgondagens Haystack på Pet Sounds Bar. Fisken är i ugnen och jag avnjuter ett glas rött. Inte så tokig dag alls.

                                                                                                     Morgongröt.


Repan.






Coop.


Vi skojade till det med en liten gris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar