Om

Translate

tisdag 15 juli 2014

Dagen..

Min födelsedag blev en riktigt fin dag. Den började med firande på sängen, Alvin o Per sjöng och hurrade. Jag fick tårta med tända ljus och kaffe.
Sen gick de och hämtade paket efter paket. Jag fick så konstiga presenter, en massa frukt och grönsaker. Kokosjuice. Hmm, hade Per handlat presenter till mig på Ica? Jag har ju börjat äta en nyttigare kost, men ändå lite märkligt att köpa det i present tyckte jag.
Sen kom det stora paketet..  det var en juicemaskin! Så klart, att jag inte kunde räkna ut det!! Och att jag inte hade önskat mig det, det är ju precis vad jag vill ha!




Massage!


Jag trodde att det skulle bli regn, pga gissavädret.nu, men det sprack upp och blev sol. Så vi packade med oss grill o badkläder och åkte till Söderbysjön.
Väl där fick jag tårtor på löpande band av Alvin- inklusive sång o hurrande. Vilken toppengrabb! 


Dan efter på jobbet fick jag världens godaste tårtor. Jag smakade lite trots min socker o gluten sanering.
Ljuvliga. Chokladfabriken kan sina tårtor.



Tack för alla grattisar!
Det är kul att fylla år.
Idag fyller min syster år- Grattis Malin!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar