Om

Translate

onsdag 9 juli 2014

Sol & bad

Idag tog jag med mig min vän Elina till Söderbysjön. Vilken underbar dag!
Eftersom jag bara har en veckas semester njöt jag extra mycket. Jag som har varit sjukskriven har inte råd att ha mer semester. Sen jobbar jag bara på fast uppdrag 50%, resten av tiden kan jag jobba varifrån jag vill, som vid Söderbysjön! Så jag har det ganska bra ändå måste jag säga.

Det är så härligt att se hur folk verkligen njuter av sommaren. Av värmen och uppfriskande bad. Hur jag ser folk ligga och flyta på ytan långt ut i sjön. Äta jordgubbar och melon. Allt det där gjorde vi också. Återhämtning.

Idag låg jag en stund och läste och lyssnade på hur barnen lekte på stranden. Musik för själen.



Ha ha..!! Elina lyssnar på sommarpratarna i en gammal hederlig radio. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar