Om

Translate

måndag 21 juli 2014

Lovely!

Det har varit fantastiskt fina dagar här i Stockholm. Att blogga ligger inte högt över saker att göra just nu!
Istället har det blivit många bad, grillkvällar och utflykter.

Vi åkte på utflykt norr om stan, till några vänners fantastiskt fina sommarstuga. Vi passerade många hagar och bondgårdar innan vi var framme. Svensk sommar - lovely!


Sjön låg nära


myser o slappar på golvet. Alvin är mästaren på att mysa.


kändes som norrland


balkongmys hemma 


Vår lilla odling - persilja, krondill, chili och lövkoja.


Så här avslutades dagen på jobbet idag - kartongklänning!


I kväll hittade jag denna gamla bok som jag läste för lääängesen.
Sliten och välläst.
Kan nog aldrig läsas för många gånger. 


I morgon spelar jag i Lasse i Parken. 
Det ser jag supermycket fram emot, men just nu ser jag fram emot att sova.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar