Om

Translate

torsdag 10 juli 2014

Vattenkrig och nybakat morotsbröd!

Efter jobbet idag mötte jag upp Per o Alvin i Lasse i Parken. Jag och Alvin gick vidare ner till långholmen för ett uppfriskande bad. Vi lekte med med vattenkanna, spade och dumper för att till sist avsluta med vattenkrig!


Kvällen har jag spenderat med att baka!
Jag är så inspirerad av Paleo just nu och rider verkligen på den vågen.
I kväll har jag bakat morotsbröd i långpanna.
Jag har använt detta recept från "Under vårt tak".
Brödkryddorna jag använde var anis och fänkål.







Nu doftar det underbart gott i köket!
Ett riktigt gott bröd tycker jag.
Jag tänker koka lite te, smaka det nybakta brödet och börja se en ny serie tror jag. Allt från sängen! Kanske Orange is the new black. 
Eller nån som har ett bättre tips på serie?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar