Om

Translate

torsdag 27 juni 2013

enda kruxet..

I morse satte dom igång 7.30 i vårt kök med att tapetsera. Oj vad härligt, nu ser vi slutet på det hela!
Enda kruxet är väl det att vi insåg att vi trodde vi hade valt en annan färg än den som kom upp på väggarna.. Ha! 
Kanske blir det finare så här ändå tänker jag..




Jag är så himla tacksam över vår replokal vid Nytorget. Speciellt nu när det inte har varit så roligt att vara hemma i byggdamm och oväsen.
Idag har jag och Lena haft möte på Urban Deli, sen köpte jag mig favoritsalladen på ett av fiken på Skånegatan. Det har blivit lite av en tradition nu.
Det är skönt att svänga in till Söder varje morgon och jobba.
Lite lättare att tänka klart när jag kommer iväg hemifrån.
Sen är det inspirerande att sitta i ett rum fullt av musikinstrument.



Urban Deli är som mysigast före lunchrusningen

Nytorgsparken - alltid mysig


Bästa repan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar