Om

Translate

måndag 17 juni 2013

Möten

Igår hade jag ett möte med en liten hackspettunge. Jag trodde han hade fastnat med foten, för han rörde sig inte ur fläcken när jag kom nära. Jag tänkte, hepp så får man rädda fågelunge nr 2. Nr 1 kan ni läsa om här. Men så kom det flygandes en stor humla och vips så flög han sin kos. Det är nåt med mig och fågelungar alltså..eller så är det så för alla morsor?!


Idag har jag haft möte med Lena. Vi har spånat på en klubb vi ska dra igång, Ladies Rock The Night. Den kommer bli grym, grym, grym! Det finns så otroligt många superduktiga kvinnliga musiker i denna stad, och dom vill vi såklart lyfta fram.



Annars är mitt liv lite av ett kaos. Köket, sommarens bokningar i Lasse i Parken, sjuk snutt, begravning.. Men solen skiner och vackert är det ute så det förslår. Det glömmer jag inte bort i allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar