Om

Translate

fredag 1 augusti 2014

Ett litet livstecken

Ja, det verkar som om semesterkänslan som legat som en bubbla över Sverige hela juli även har fångat mig. Med andra ord, jag har visst tagit lite semester från Holy Moly trots att jag inte haft semester. Nästa vecka är det äntligen min tur-  i morgon är sista dan jag jobbar, ja och kvällen också- ett akustiskt gig- men sen så!

Under min jobbsommar har jag unnat mig känslan av ledighet och vi har åkt till stranden nästan varje dag. Har liksom inte kunnat göra annat i hettan än att slänga mig i sjön!

Att unna mig mat ute med en god bok- det är semesterfeeling.


Alvin älskar att bada lika mycket som jag.


Magi ovanför huvudet


Lasse i Parken-häng


Jag spenderade tid på akuten efter ihållande magkramper. (dålig mat tror jag)
Att vänta är det tråkigaste som finns.
Så jag bestämde mig för att inte vänta. Jag tog vara på tiden, hade riktigt mysigt där på akuten med en bra bok och så hann jag med att göra saker som hängt över mig. 3 timmar egentid fick jag!

Charmiga Huddinge.. eller inte.


Vi har köpt nya fiskar till akvariet. Inte så här stora förstås.


Dagens attraktion (förutom stranden) Biltvätten!


Nu går ögonen i kors och jag ska fortsätta titta på Woody Allen filmen jag påbörjade igår, "Du kommer att möta en lång mörk främling". Får se om jag håller mig vaken ikväll.
Hoppas ni har det bra i sommarvärmen och glöm inte att semesterfeelingen alltid finns där inom oss. Om man vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar