Om

Translate

fredag 15 augusti 2014

Gör om, gör rätt

I kväll har jag o Alvin varit på Lasse i Parken och sett Lill-babs. Eller, Lille-babs som Alvin säger.
Jag är så glad att Per och hans kollega bokade henne, hon är ju en ikon!
När vi kom in i logen efter en promenad så satt hon där. Jag tog i hand och sa bara mitt namn.
Jag sa inte vilken fantastisk person jag tycker att hon är, vilken otrolig scenpersonlighet hon har, och hur hon berört mig och så många andra bara genom att vara den positiva människa hon är. Vilken pondus hon har och hur mycket jag såg fram emot att se henne!
Jag vet själv hur glad jag blir när någon kommer fram efter ett gig och säger något positivt.
Jag trodde att jag skulle störa Lill-babs med min uppskattning, men vad dumt det var att tänka så. Det är ju viktigt att bjuda på sin uppskattning, det kan man nog aldrig få för mycket utav! Gör om, gör rätt.

I slutet av Lill-babs spelning började det åska och blixtra. Himlen öppnade sig och regnet vräkte ner.
Så jag och Alvin satte oss i bilen och åkte hem, dyblöta på den korta biten det var att gå.
Men vad gör det, i kväll har vi ju träffat Lille-babs!


Alvin o Lille-babs tittar på showen från logen.

Innan regnmolnen kom gick jag o Alvin en promenad för att se på de fina båtarna på Långholmen.



Hela parken sjöng med Lill-babs. En fantastisk kväll i parken med mycket kärlek.


Hon fick en hel drös uppskattande ord efter konserten, det är jag säker på!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar