Om

Translate

torsdag 28 augusti 2014

liten update

Åh, jag känner mig lite hemlig just nu, det har inte blivit så mycket skrivande här den senaste tiden. Jag har haft så mycket att pyssla med. Te x håller jag på att få mer struktur på Holy Moly. Ni kanske har sett att det kommit upp en flik "recept"? Ja, det knåpas o fixas för att få ordning på alla inlägg jag skrivit. Det tar tiiid vill jag lova, men det kommer snart bli ordning och reda!

Vi var på en himla trevlig tillställning i Solna i söndags. Alvin blev kär i en blå delfin-ballong.



..som numera pryder vårt hem.


Soffan är äntligen på plats!



Igår provade jag ut kylväst och kylkeps på Karolinska.
Jag fick göra olika övningar i kondition. Sen fick jag ligga med kylvästen i 45 min för att sedan göra om samma tester. Det var ganska stor skillnad faktiskt, till det bättre, och jag kände mig mycket piggare efter att ha blivit lite nerkyld. 
Västen ser dock ut som en skottsäker väst. Jag beställde den vita, så ser jag förhoppningsvis lite snällare ut!


Nu för tiden behöver jag inte bära hem matkassen själv från affären. Perfekt!

2 kommentarer:

  1. Hej
    Sökte på "kylkeps" och hamnade här. Har du även bild på vit keps keps/väst? Du får gärna maila mig o berätta vad du tycker om dem också.
    rebeqqa@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Kul att du hamnade här, så jag får dela med mig av min upplevelse av kylkepsen och västen = bra.
      Jag har precis mejlat dig.

      Vänligen
      Maria

      Radera