Om

Translate

måndag 2 mars 2015

Lekfull

Det blev ingen operation idag. Det verkar som att jag läker bra av mig själv. Hurra!
Så himla skönt..
Lättnaden tog mig ända till bästa secondhand butiken. Jag köpte en ny outfit; ett par kritstrecksrandiga byxor och vit blus för ynka 130 kr. Jag älskar att göra fynd förstås, men det bästa med secondhand butiker är ändå att där finns kläder från 100 år tillbaka. En salig blandning. Så många olika stilar, material, färger & former. Som godis för kreativiteten. Inte som "vanliga" butiker som följer samma mode, samma färger. Tråkigt om du frågar mig. Nä, jag vill själv vara kreativ och klä mig i de färger jag för stunden trånar efter. I secondhand butiken finns alla olika stilar att blanda & mixa. I en och samma affär, man behöver inte ens springa runt i olika butiker. Perfekt!

Detta visade sig bli en lekfull dag- när tyngden över operationen lyfte blev jag lättare än någonsin!
(så lätt att jag sedan dammsög och skurade golven- av inspirerad känsla.)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar