Om

Translate

lördag 17 november 2012

1-års kalaset!


Ja, men så klart att vi ska ha ett kalas för Alvin när han fyller 1! Det var mina ord, min idé, jag tar på mig detta..
Vi bor i en tvåa och vi ville att alla skulle få komma..vilket inte var möjligt så klart..men när man bjuder den ena så måste man bjuda den andre och när de absolut allra viktigaste (fast det fanns fler viktiga) var bjudna var vi 30 pers. Barn och vuxna. Aj.

Det är väl tur i oturen att november månad innebär influensor och magsjuka, så till slut blev vi 15 st lyckliga, och det räckte kan jag säga!

Att man får "mindre" tid när man har barn och måste strukturera den för att hinna med bestyren visste jag, och två veckor före festen skrev jag To do-listan. Det kändes kul och vi fick gjort en massa saker som vi inte fått tummen ur att fixa.
Men kvällen före kalaset blev det ändå en del kvar för mamsen..

                                                                                                                            Ha, ha..!!


Vi hann med allt! 








Pappa & farfar

Morfar gillar rutiga skjortor


FISKDAMM!!




(ja, vi är dom sista människorna på jorden med tjock-tv. Vi börjar känna oss retro. Så det går väl i stil med resten av vårt hem. Som Per säger "varför ska man slänga en väl fungerande Tv?")


Hmm..

Kärlek= Alvin + Bobby car



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar