Om

Translate

måndag 5 november 2012

London, baby

Världens bästa pappa bjöd sina döttrar till London. Jag är förstås en utav dessa döttrar, som efter resan kände mig som en prinsessa. Han skämde bort oss, vår fina far!





                                                                      Han frågade oss: Vilken stad vill ni åka till? Vi sa London.







Portobello marknad


Trots mycket turister går det att göra fynd här. Och visst är det lite charmigt med alla människor som är som tokiga.. om man får pausa med kaffe och blåbärspaj!
Jag blev totalt förälskad i en gammal designad vintage-klänning som aldrig går ut tiden och som mitt hjärta fortfarande bultar starkt för.
Mer synd är det om min blåa kappa som blev offer för kemtvätten. Färgen rann ur..



På flyget hem till Stockholm. Vår magiska resa tar slut.. nästan. Som den prinsessa jag blivit behandlad som, fick jag flyga 1:a klass hem. Jag halvlåg längst fram när flygvärdinnan höll fram ett glas: champagne? Tack å hej London, vi ses igen!


Nästa gång han frågade vilken stad vi ville åka till sa vi PARIS!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar