Om

Translate

tisdag 27 november 2012

Småpotatis

Lååång dag idag.. från morgon till tidigast 23..först musikaffären och sen singer/songwriter klubben. Jag har gått omkring och sjungit "småpotatis småpotatis småpotaaaaatis" hela morgonen. I mitt huvud. Ett litet tecken på att jag saknar min snutt..
Men igår fick jag hänga med Alvin i alla fall! Vi köpte nya fiskar; neontetror, skrotade bil och gick till Antikboden. Jepp!


Tyvärr (?) var hatten för liten.. 




Bye bye bluebird



I butiken idag har jag julpyntat skyltfönstren. Julmusiken (Jerry jeff Walker) stängdes av illa kvickt av mina kollegor.. tråååkar! (nej manic street preachers är inte ok kära ni, det är 2000-talet nu för guds skull!) Ingen ville ha på sig tomtemasken, så den åkte upp på väggen.



Denna gamla reklambild pryder vår dator på jobbet.. 


no words said.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar