Om

Translate

torsdag 22 november 2012

I all enkelhet..



Det skulle bli en "jobbheladan"-dag som nu för tiden känns lite extra lång eftersom jag inte får träffa min alv på heeeela dan.. Så jag vände denna dag från "buhuu, saknar Alvin-dag" till "mysa-njuta-fylla på med energi-dagen".

Jag gjorde mitt allra bästa på jobbet, jag kom ihåg att även ha roligt samtidigt. Jag tänkte snälla tankar, om både mig själv och andra, och tyckte att dagen helt enkelt var vacker. Jag var mån om varje sekund.

Jag gick på en lunch-dejt med mig själv. Denna dag till ett lugnt ställe. Grandpa. Runt Fridhemsplan där jag jobbar är det liv och rörelse och det var skönt att komma in till lugn och ro. Jag kan varmt rekommendera denna mysiga affär/café. Fina människor.


Min "fylla på med må bra energi"-bok. Tillsammans med en kopp kaffe. Njuuuuuta!



Lunchrasten är en timma, men min värld var tidlös. Kaféet var tomt, jag var alldeles själv. 



Ibland behöver en mamma bara få vara med sig själv en stund, fylla på för att kunna ge.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar