Om

Translate

torsdag 5 februari 2015

Att skapa möjligheter..

Januari är förbi och nu är sjukmånaden här. Februari, en stilla månad.
Inspirationen kommer och går. Vips så flödar idéerna, för att sedan lugna sig igen. Jag låter det vara precis så.
Igår kväll tankade jag inspiration med en dokumentär om Bill Cunningham. Han lever verkligen för sin konst.

Har ni inte sett den? Se den! Finns på Netflix.


Härom kvällen fick jag idéen att göra om min stökiga hörna till en hemmastudio.
Så jag lätt kan spela in mina melodier.

En enda stor röra. Kreativ röra? Njae!



Alvins kaninlampa. Perfekt att ha tänt om natten när monstrerna vaknar.


Konstig blandning prylar. Tänk att jag ändå hittar i röran.



Så en början till hemmastudio. Bara hyllan och väggarna som ska inredas med inspriationsbilder.



Mitt gamla ljudkort hänger i.


Hyllan visade vara perfekt att hänga lurarna i.


Min studio är inte direkt up to date! Gamla Md:s att lyssna igenom.
Ska bli ett sant nöje!


Nu har jag skapat möjligheten att snabbt och enkelt kunna sätta mig ner och skapa.
Hm, jag tänker snittblommor på hyllan oxå.. Skapandet har ingen gräns.


1 kommentar: