Om

Translate

lördag 28 februari 2015

Ljus, operation och räkor!

Senaste dagarna har jag spenderat mycket tid utomhus. Så underbart skönt, visst börjar det kännas som
vår? Lite grann i alla fall.
Mest är det på grund av ljuset tror jag. Jag älskar de ljusa eftermiddagarna, speciellt efter en mörk och nästan helt snöfri vinter.


Den här veckan har jag också haft fina möten.
Jag träffade äntligen en gammal vän som jag tycker så mycket om.
Vi åt Rawfood och pratade om attraktionslagen!




På måndag blir det operation. Japp, jag kommer operera bort min kula i armhålan. Inget dramatiskt, en vanlig talgkörtel.
Eftersom det har gjort rätt ont, jag har inte kunnat lyfta armen, så har jag inte tränat yoga på 2 veckor.
Jag saknar verkligen yogan!
Istället har jag börjat gå morgonpromenader.
Igår morse åkte jag till Aspudden och gick promenaden med min vän Elina.


Nu har jag tänt ljus, laddat med en deckare och ska precis hugga in på räkorna.
Ha en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar