Om

Translate

måndag 23 februari 2015

Kort o gott

Idag har jag:

*Åkt linbana i regnet
*Klätt ut mig
*Blivit så rörd av en låt att jag börjat storgråta
*Trampat i hundbajs
*Sjungit "ja må han leva" till en traktor

..och lite till. Kort o gott.
En bra dag som nu går till sitt slut. Nu har jag tänt en brasa, krupit upp i soffan med en kopp te och ska äntligen fortsätta se min spännande serie "I mördarens spår" (Prime Suspect).
Jo, av alla serier det finns att välja mellan nu för tiden så har jag valt att se en som är inspelad tidigt 90-tal!


Det har också blivit lite plinkande på gitarren..


..svårt att göra annat efter inspiration från den här gamla musik dvd:n.


No words.


Arbetshörnan i köket under hundkex-tavlan som min farmor Aina målat.
Stök men inte så mycket bök.


Tack dagen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar