Om

Translate

fredag 13 februari 2015

Freeedag!

Är man "Svensson" bara om man har 8-5 jobb, villa, två barn och volvo eller räknas det om man äter tacos och tittar på "På spåret" en fredagkväll också? I så fall är vi "Svenssons"!

Hela veckan har varit fylld med saker att göra, allt från yoga till jobb i olika former, så jag har riktigt längtat efter att sjunka ner i soffan. Hej fredag, du är efterlängtad!

Nu kommer Per hem från sin skidtur, Alvin har somnat och det är dags att göra fredagsmyset till verklighet. Jag kommer på mig själv med att lyssna på en intervju med Jewel samtidigt som jag skriver. Det är kvalitet det! Dags att stänga locket till datorn nu.

Just det, jag fick antibiotika för min stackars hårsäcksinflammation i armhålan. Låter kanske som en liten skitsak men det gör oooont. Buhu. Tycker lite synd om mig själv..  But this too shall pass!

Nej, nu blir det fredagsmys. Ha en fin kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar