Om

Translate

söndag 10 maj 2015

Lyx, feber o piff & puff

Idag stack Per ut huvudet från köket och sa: "Ska inte du som bloggar komma hit och ta en bild på min pyttipanna?"
Jag gjorde så, det blev en bild direkt på stekpannan med Pers pyttipanna i som han var mäkta stolt över.
Jag tänker att det hade sett lite godare ut om han hade lagt upp den på tallrikar med lite tillbehör o så. För gott blir det när min make lagar mat, han är en naturbegåvning. Jag har sagt det förr och jag sa det precis igen!

Lilla knyttet har blivit sjuk igen, stackarn. Samma hosta som sist, men denna gång även med en dos hög feber. I natt sov vi inte många timmar i sträck. Kl 24 i natt låg vi i vår dubbelsäng och tittade på Piff o Puff. Ganska mysigt ändå. Fast idag är vi så trötta så trötta. Tur att Per kände inspiration att göra en riktigt god middag också. Renrostbiff med potatisgratäng, vitlöksbaguetter och sallad. Mums o lyx när man är trött och bara vill bädda ner sig i soffan.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar