Om

Translate

onsdag 17 september 2014

countryvibbar

I morse började jag dagen med en kopp kaffe på balkongen. Det var en vindstilla morgon och med en strålande sol kändes det som sommar igen!




Jag gjorde om köket till studio och spelade in en låt. Inspirationen flödar just nu, och det är så härligt när det finns utrymme att följa den.


Idag dammade jag av en gammal skiva från CD-hyllan som jag inte lyssnat på på riktigt länge, Buddy & Julie Miller.
Sen stekte jag pannkakor efter det här receptet- himla gott recept måste jag säga. Jag hade i 1/2 banan och en 1/2 dl mandelmjöl också. Jag åt pannkakorna med blåbär och hemmagjord jordgubbsglass.





Så åt jag pannkakorna i solen med sköna countryvibbar i bakgrunden.
Härlig dag hittills!
I kväll fortsätter jag spela fin country på Pet Sounds Bar, det är första klubb Haystack sen i våras.
Ska bli sjukt kul! 
Kom gärna förbi och njut av fin musik och ta ett glas valfri dryck med mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar