Om

Translate

torsdag 4 september 2014

Sommar & FriendsOfAdam

Idag tog jag en cykeltur till jobbet. Här i Stockholm är det sommar igen och med en skinande sol blev cykelturen riktigt vacker. Jag såg folk som badade idag, undrar hur varmt det är i vattnet?


Jag o Alvin började morgonen lugnt o mysigt med tända ljus.
Jag längtar till hösten då kylan biter tag i kinderna, då ska jag tända brasan och inte sluta elda förrän våren är tillbaka.


Alvin hade t-shirt och shorts till föris idag.


På cykelturen hem efter jobbet cyklade jag förbi en affär som fick mig att vända om.
Den har funnits i fyra år, men jag har aldrig sett den tidigare!


Bröd o kakor utan vete och gluten.
"Vi strävar efter att våra bröd ska vara naturligt glutenfria. Därför använder vi hellre produkter som rismjöl, kokos, teff och bovete än vetestärkelse. På det viset är bröden inte bara naturligt glutenfria utan också naturligt fiber-, och näringsrika. Vi kommer också alltid sträva efter att använda ägg istället för äggpulver och även äkta smör."



Jag köpte ett bröd som jag o Alvin kan rosta i morgon bitti. Alvin tycker inte om bröd som är för grovt.


När jag kom hem hade Alvin lite feber, så vi har legat i soffan och gosat mest hela tiden till läggningen.
Det passade mig bra, 2 timmars cykeltur har gjort mig ganska mör!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar