Om

Translate

måndag 15 december 2014

Allt man kan hänga i en gran

De senaste två veckorna har jag jobbat så mycket jag bara orkat. Det har varit roligt, intensivt och fyllt med många nya möten. Mycket energi ut har resulterat i mycket energi in, och det känns som om jag har fått gjort massvis med saker. Förutom att köpa julklappar.
Nu är det inte så mycket jobb kvar tills jag ska vara långledig. Det ska bli riktigt skönt och roligt att få hitta på hyss med Alvin morgon, middag och kväll!

Okej, inga julklappar än men däremot har vi köpt gran. En söt liten gran som vi har klätt med alla möjliga saker. Alvin hänger upp nya grejer varje dag. Igår var det kottar vi plockat i skogen och färglagt med vattenfärger, idag var det en kula med flygplans-motiv. Får se var det hela slutar med..



Lustigt att jag såg Håkan Juholt för första gången morgonen efter att han hängdes upp i vår gran. Han bor ju här i Västertorp. Fint va?







Kottmålningen





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar