Om

Translate

onsdag 31 december 2014

Gott nytt år!

Jag tror att början på denna nyårsafton blir svårslagen. Vi kommer äta en god middag med räkor, renfilé, och jordgubbar doppade i chokladsås så vi får väl se.

Det har varit en alldeles underbar dag.
I morse gick vi upp tidigt, packade bilen med fiskeutrustning, grillen och varm choklad. Vi åkte till en liten oas i Stockholm, sommar som vinter; Söderbysjön.
Dit kom vi när solen gick upp och stannade tills den var på väg ner igen. Att tillbringa dagen i naturen har varit fantastiskt friskt, härligt och rogivande.
Lite spännande också förstås, eftersom vi anglade. Och rätt som det är dyker ett av angeldonen och Per drar lycklig upp en gädda. Som vi förstås släppte i igen.
Alvin tyckte det var riktigt roligt och när det var dags att sova lunch nästan hoppade han upp i vagnen. Han älskar att sova ute i naturen.

Så fick jag tid att skriva min årliga lista över året som varit. Jag fick också tid att reflektera över Majkenhoods 10 lista.







Jag lade mig ner på isen och tittade upp på himlen. Kände mig buren av naturen.



GOTT NYTT ÅR!
Ett nytt inspirerande, friskt, spännande och glädjefyllt 2015 önskar jag alla.
Puss & kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar