Om

Translate

onsdag 11 september 2013

En port till minnen och längtan

Idag lät jag tiden försvinna och kastade mig handlöst bakåt i tiden. En härlig resa med start 2006.
Efter att jag lämnat Alvin på föris, har jag suttit på golvet i sovrummet och rensat bland gamla papper. Det kanske kan förstås att det inte är min favoritsyssla, eftersom högen samlat damm i 7 år!

Dessa timmar har fört mig tillbaka till många olika, mest härliga, platser. Kanske är det min nya favoritsyssla, synd bara att det var den sista glömda högen papper.. Men jag har ju en 60 dagböcker att plöja igenom förstås.

Allt ifrån låtidéer, brev, framtidsvisioner, fotografier och skräp. Nostalgi kan vara härligt!
Det har rört upp mestadels fina minnen och jag känner mig fylld av alla tankar, visioner, drömmar och vad jag faktiskt har åstadkommit under dessa år.

Jag skrev ett brev till Bob Dylan! Ha ha..


Musik behövdes inte idag, den pågick för fullt i mitt inre


Pepptalk


Jag tror denna text är från bibeln
Låt inte ditt ynkliga jag stå i vägen - vägen är klar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar