Om

Translate

tisdag 10 september 2013

Want to lower inflammation super fast? *Gött*

Det är bra med vänner som är engagerade.
I natt när jag inte kunde sova såg jag att fina Elina hade skickat mig en länk - Want to lower inflammation super fast? 
Jag hittade en massa bra tips på anti-inflammatorisk mat, tack!
Så i morse efter att jag lämnat Alvin på förskolan gick jag raka vägen till affären och inhandlade varorna. Sen gjorde jag denna fantastiska smoothie, full av antioxidanter.


In your Juicer:
1 (packed) cup of Spinach
1 (packed) cup of Parsley
1 Apple
5 ribs Celery
1 large English Cucumber
1 Lime with skin
#2. Put Juice into your Blender
In your Blender add the following:
2 medium sized avocados (peel skin)
1 cup of fresh Coconut Meat (or 2 tbsps. of Coconut oil)

Jättegod!

Ni vet i mataffären när de har finurliga prylar som de gärna demar på en Tv; det kan vara en superbra tvättsvamp eller liknande och den som visar hur denna finurliga sak fungerar brukar vara närmast religiös över hur bra den är.. I vilket fall, så brukar det alltid bli en besvikelse om denna fantastiska pryl mot förmodan får följa med hem. Förutom denna äppeldelare!! Nu är jag i det närmaste religiös över hur bra den fungerar. Alvin tycker också att det är jätteroligt när jag delar äpplet med den!
Bara ett litet tips.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar