Om

Translate

söndag 28 april 2013

Han hade foten i en potta.

I morse när jag drog upp gardinerna var det så himla fint ute att jag tvungen att lägga mig på sängen några minuter och titta upp mot himlen. Så skönt att bara vara en stund, njuta ett ögonblick av att känna den mjuka sängen och se på blå himmel. Sköna söndag.


Det här med våfflor har blivit som någon standard här hemma. Våffelfrukost värmer vilket litet hjärta som helst. Eller väcker ett trött.



Alvin bara äääälskar bilar, kanske har han ärvt det av mig, jag älskade att leka med bilarna på bilmattan- att parkera utanför affären, handla, och sen köra hem och parkera utanför garaget. Oj så kul!
Härom dan så bara kunde jag inte inte köpa denna fina bilpotta. Alvin har ännu inte förstått sig på den, den rullar ju inte. Men det kommer. I HOPE!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar