Om

Translate

lördag 20 april 2013

Lördagsutflykten

Gårdagens städtag är som bortblåst idag. I natt vaknade Alvin ungefär 700 gånger. Han var så täppt i näsan att han hade svårt att andas.
Det var tur att solen sken in genom sovrumsfönstret i morse och gav mig energi till vår lilla utflykt vi haft idag med Aldo och Carina- mysiga Midsommarkransen!


Vi fikade på Hedvigs cafè med det godaste brödet.
Alvin gillade de små tulpanerna.

i

Någon har tröttnat!



Min gamla Ciao "Pärlan" är ett minne blott.


Nu har jag tagit med mig té, mackor & dator in i sovrummet och tänker kolla på en film här bredvid Alvin. I kväll ville han inte sova ensam i sovrummet, tyvärr fick han feber efter vår utflykt. Efter skytteltrafik i över en timme kastar jag in handduken och är numer så illa tvungen stationerad i detta rum. Lägenheten ser ut som ett slagfält igen. Men vad gör det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar