Om

Translate

söndag 7 juli 2013

En fri fågel

Igår tog jag cykeln till jobbet. Omgivningen påminde mig om livet.


Vackra vyer talar sitt eget språk.


En liten trip till Dalarna för att se en bebis. Sverige är vackert att färdas genom en sommarkväll som denna.



Min skrutt höll sig vaken till 22 i bilen. Tänkte att nu kommer han i alla fall sova länge, han som annars somnar vid 19. Icke.. 05.28. Rise and shine.

Tur att vi blir väl omhändertagna av svärföräldrarna här i Dalarna. Och snart ska jag få känna lukten av en liten tös som inte ens är två veckor. Hon är mindre än vad Alvin någonsin har varit, ja utanför min mage. Han vägde ju över 4 kilo när han behagade komma ut. Skruttklumpen!
Tänk att dessa små tassar har varit i min mage. 
Nu är han en fri fågel.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar