Om

Translate

onsdag 10 juli 2013

Nya tider - nya projekt

Så här mitt i semesterns tider så står jag och stampar lite otåligt och längtar till hösten. Då allt drar igång igen. För jag håller precis på och skapar förutsättningar och jobbtillfällen för mitt företag. Bubblande idéer och kliande fingrar. Så stannar världen bara av liksom. Förskolan stängs och världen står som på paus. Förutom jag!

Jag och fina Alexzandra har slagit våra röster ihop, och håller precis på och repar inför premiärspelningen på Clarion Hotel i Nyköping den 31 Juli. Jag får rysningar av hur våra röster flyter ihop och det är så himla kul att jobba tillsammans med någon som har liknande visioner och drömmar, som lever lite som jag, och som också älskar att sjunga och spela gamla countrysånger..

Alexzandra är låtskrivare och sångerska i bandet Molly Bán. Tillsammans är vi Porter & Bán. De ni!


Jag kom hem till Alexzandras stuga för att repa och ta promotionbilder inför spelningen.


Alexzandra har en fjäril i sin trädgård som lyser när det är mörkt..


..smultron att lägga i müslin på morgonen, precis utanför dörren.



Älskade banjo





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar