Om

Translate

måndag 8 juli 2013

Minisemester

Våra dagar i Dalarna visade sig vara riktigt välbehövliga. Det är ju på landet man ska vara om sommaren. Gå barfota i bikini till stranden. Inget annat. Som när jag var liten. Jag, mina syskon och kusiner knatade vägen ner till Lindåsviken för att hoppa ner i det salta vattnet. Allt var så enkelt. Så nära.


Premiärdoppet 


Så har vi fått träffa en liten bebis. Alvin var så himla nyfiken.. och lite avis.


Kaffe dricker man ofta i Dalarna. Tur att kopparna är små.


Renskav med lingon. Det äter man i Dalarna.


Så är man mäkta stolt över sina hästar. 


I morgon bär det av hemåt igen. Lasse i Parken väntar och jag sitter sista kvällen och skriver setlist medan Per och hans far tar några kast på sjön. 
Ångrar att jag inte följde med när jag får denna ljuvliga bild.. suck!


Tack för denna gången Dalarna. Vi ses igen!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar