Om

Translate

tisdag 30 juli 2013

Köksrep och källarrep..

Senaste dagarna har jag och Alexzandra, Porter & Bán närmare bestämt, tagit vår tillflykt till replokalen på söder. Vi tajmade in vädret, det var inte svårt att krypa ner i källaren när det ändå bara var mulet och regn ovan jord.
Oj vad vi har repat! Tills valkarna växt och fårorna svidit i fingerspetsarna. Men så roligt vi har haft!

Den här bilden är från köksgolvrepet inför källarrepet..



I morgon smäller det. Då packar vi bilen med gitarrer, mikrofoner, bikinis och vintageklänningar och styr vår kos söderut. Vi har vår premiärspelning på Clarion Hotel i Nyköping och vi ser verkligen fram emot det!



Det har blivit lite tid för Alvin dessa dagar, tur att jag ändå hunnit hem så att jag kan natta honom. Jag älskar den stunden när han borrar in sig i min famn..


Sov med änglarna mitt älskade lilla gryn.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar