Om

Translate

söndag 24 mars 2013

En himmelsk helg

Att bli bjuden på Spa av pappsen är inte helt fel. Såå välbehövligt. Bara det här med att sova i en riktigt skön säng en hel natt i sträck ..ahh! Ansiktsmask och massage inbäddad i värmetäcke. God tre-rätters, den smarrigaste lime-pannacottan jag ätit. En fantasktisk promenad mitt på tysta landet i strålande sol. Jaccuzzi sent på kvällen under stjärnklar himmel. Jag har haft en riktigt härlig lördag i gott sällskap!



Promenad











Vid 23-tiden kröp vi ner i det varma badet. Ute var det -6 grader och natten var alldeles stjärnklar och tystnaden var påtaglig.



Det rykte om fingrarna


Jag sov hela natten lång, utan att röra mig det minsta. Fantastiskt!
På morgonen gjorde jag och min syster en tårta till vår fina pappa som fyller år i morgon.
Av tradition blev det choklad och banan-tårta.



Den ser kanske inte så mycket ut för världen, men det är den godaste tårta jag vet.


Pappsen blev glad och överraskad och lyckades blåsa ut alla ljusen på en gång.


Frukost i fin morgon och i lugn och ro




Jag älskar hotellfrukostar!




Min systers bil var värd ett kort. Så jobbar hon på Koenigsegg också såklart!


Tack till bästa pappan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar