Om

Translate

torsdag 14 mars 2013

Vad jag inte visste..

..om tjejen bakom bardisken igår på Pet Sounds Bar, var att hon hade världens grymmaste drinktips! Japp, så här:

ett halvt glas/kopp kokande vatten
andra halvan kallt vatten
grönt te (vanligt, naturellt)
en lime skiva

Låt dra i några minuter, tada!


Låter det gott? Jo det var det faktiskt, inte bara hälsosamt. Det är mycket renande och bra för magen tydligen.
Hon dricker det varje dag, plus att hon äter linfrön. Hela linfrön. Det är också superbra för magen, rensar ut slaggprodukter. Efter min magsjukehistoria så tog jag till mig detta råd- nu ska magen komma i balans.


Hon gjorde även denna goda alkoholfria drink till min gravida vän Ida som kom förbi klubb Haystack igår.


Nu allra först ska jag, efter en hel veckas uppehåll, njuta av en kopp kaffe. Äntligen!!
Sann lycka.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar